Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony

Festiwal Zdrowego Uśmiechu Colgate

Opracowanie nazwy i logotypu dla akcji promocyjnej Colgate w sklepach sieci Tesco.

Poniżej znajdą Państwo przestawienia realizacji, którą wykonaliśmy dla firmy Colgate Palmolive.

Projekt logotypu
BRANDING

Projekt logotypu

Zaprojektowaliśmy logotyp akcji promocyjnej Coagate, która odbywała się w sklepach sieci Tesco w całej Polsce.

Opracowanie nazwy
NAMING

Opracowanie nazwy

Naszym zdaniem było m.in. opracowanie nazwy akcji promocyjnej. Przygotowaliśmy pakiet propozycji nazw z którego została wybrana finalna wersja. 

Ekspozycja logotypu
BRANDING

Ekspozycja logotypu

Zaprojektowany przez nas logotyp prezentowany był między innymi w gazetkach promocyjnych sieci Tesco, oraz regałach POS.

REFERENCJE

Zobacz też

Razem stwórzmy coś niezwykłego.
Skontaktuj się z nami.


Przewiń na początek