
Przeprowadzimy audyt Twoich działań na marketingowych.
Skutecznie i efektywnie prowadzone działania marketingowe są podstawą stabilności finansowej w każdej firmie. Aby marketing nie był jedynie kosztem, lecz inwestycją, musi być odpowiednio prowadzony. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje działania reklamowe są prowadzone w sposób efektywny - skontaktuj się z nami. Dokonamy dla Ciebie analizy i audytu działań marketingowych, wnioski przekażemy w przystępnej formie, a także pomożemy Ci w ich wdrożeniu.

Zaufaj ekspertom
Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów, reklamowych, brandingowych, komunikacyjnych, a także doświadczeniu w wprowadzaniu marek i produktów na rynek.

Audyt komunikacji marketingowej
Sprawdzimy czy Twoją linię komunikacji z klietami. Audyt będzie obejmował zarówno język komunikacji, jego styl, claim'y i hasła reklamowe, jak i Twoje kanały komunikacji takie jak kanały social media, komunikaty prasowe, materiały reklamowe oraz strony internetowe. Sprawdzimy czy Twoje kanały komunikacji z Twoimi klientami są odpowiednie oraz czy są odpowiednio dopasowane i dobrze trafiają Twojej grupy odbiorców.

Audyty Google Ads
Zastanawiasz się czy środki inwestowane w kampanie PPC (pay-per-click) są efektywnie wydatkowane, a kampanie trafiają do właściwej grupy odbiorców? Skorzystaj z naszego doświadczenia i zamów u nas audyt kampanii Google Ads, w którym wskażemy elementy do poprawy, tak aby Twoja inwestycja przynosiła odpowiednie korzyści. Jeśli potrzebujesz, przeprowadzimy szkolenie Google Ads dla pracowników Twojej firmy.

Audyt identyfikacji wizualnej
Czy chcesz sprawdzić, czy Twoja identyfikacja wizualna jest spójna? Sprawdzimy, czy poprawnie stosujesz zasady Księgi Identyfikacji Wizualnej, a także spójność identyfikacji firmy w materiałach reklamowych. Zastanawiasz się, czy Twój logotyp jest prawidłowo zaprojektowany i czy nie ponosisz przez to dodatkowych kosztów m.in. druku? Zaproponujemy odpowiednie zmiany lub rebranding, który zapewni Ci spójność materiałów, lepszą rozpoznawalność oraz niższe koszty znakowania produktów i produkcji materiałów reklamowych.