Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony
Dokonamy analizy
Twoich działań marketingowych
Przewiń w dół

AUDYT MARKETINGOWY

Przeprowadzimy audyt Twoich działań na marketingowych.
AUDYT MARKETINGU

Przeprowadzimy audyt Twoich działań na marketingowych.

Skutecznie i efektywnie prowadzone działania marketingowe są podstawą stabilności finansowej w każdej firmie. Aby marketing nie był jedynie kosztem, lecz inwestycją, musi być odpowiednio prowadzony. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje działania reklamowe są prowadzone w sposób efektywny - skontaktuj się z nami. Dokonamy dla Ciebie analizy i audytu działań marketingowych, wnioski przekażemy w przystępnej formie, a także pomożemy Ci w ich wdrożeniu.

Zaufaj ekspertom
AUDYTY MARKETINGOWE

Zaufaj ekspertom

Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów, reklamowych, brandingowych, komunikacyjnych, a także doświadczeniu w wprowadzaniu marek i produktów na rynek.

Audyt komunikacji marketingowej
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

Audyt komunikacji marketingowej

Sprawdzimy czy Twoją linię komunikacji z klietami. Audyt będzie obejmował zarówno język komunikacji, jego styl, claim'y i hasła reklamowe, jak i Twoje kanały komunikacji takie jak kanały social media, komunikaty prasowe, materiały reklamowe oraz strony internetowe. Sprawdzimy czy Twoje kanały komunikacji z Twoimi klientami są odpowiednie oraz czy są odpowiednio dopasowane i dobrze trafiają Twojej grupy odbiorców.

Audyty Google Ads
AUDYT KAMPANI PPC

Audyty Google Ads

Zastanawiasz się czy środki inwestowane w kampanie PPC (pay-per-click) są efektywnie wydatkowane, a kampanie trafiają do właściwej grupy odbiorców? Skorzystaj z naszego doświadczenia i zamów u nas audyt kampanii Google Ads, w którym wskażemy elementy do poprawy, tak aby Twoja inwestycja przynosiła odpowiednie korzyści. Jeśli potrzebujesz, przeprowadzimy szkolenie Google Ads dla pracowników Twojej firmy.

Zobacz też: szkolenia Google Ads
Audyt identyfikacji wizualnej
AUDYTY MARKETINGOWE

Audyt identyfikacji wizualnej

Czy chcesz sprawdzić, czy Twoja identyfikacja wizualna jest spójna? Sprawdzimy, czy poprawnie stosujesz zasady Księgi Identyfikacji Wizualnej, a także spójność identyfikacji firmy w materiałach reklamowych. Zastanawiasz się, czy Twój logotyp jest prawidłowo zaprojektowany i czy nie ponosisz przez to dodatkowych kosztów m.in. druku? Zaproponujemy odpowiednie zmiany lub rebranding, który zapewni Ci spójność materiałów, lepszą rozpoznawalność oraz niższe koszty znakowania produktów i produkcji materiałów reklamowych.

REFERENCJE

Zobacz też

Razem stwórzmy coś niezwykłego.
Skontaktuj się z nami.


Przewiń na początek
Kreatormarki